טקסט הודעת פורום
| 1/16/2011 8:35:00 AM |
|
נושא: גריז למיסיבי אופניים תאריך: 1/16/2011 8:35:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הנושא כבר עלה כאן בעבר - מכיון שבאופניים מדובר בכל מקרה במהירויות נמוכות יחסית ובעומסים נמוכים, כל סוג של גריז יהיה מצויין. קח את הזול. הוא מספיק טוב...
|
חזרה לפורום |
|
|