טקסט הודעת פורום
| 1/16/2011 8:36:00 AM |
|
נושא: כאמור, גריז גרפית הוא מעולה תאריך: 1/16/2011 8:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל למיסבי אופניים הוא OverKill. פשוט אין צורך. בהחלט ניתן להשתמש בגריז פשוט לחלוטין. עקב העומסים הנמוכים, המהירויות הנמוכות ולכן הטמפרטורות הנמוכות, אין צורך בשום דבר מתוחכם מדי.
|
חזרה לפורום |
|
|