הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2011 8:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כאמור, גריז גרפית הוא מעולה
נושא: כאמור, גריז גרפית הוא מעולה תאריך: 1/16/2011 8:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל למיסבי אופניים הוא OverKill. פשוט אין צורך.
בהחלט ניתן להשתמש בגריז פשוט לחלוטין. עקב העומסים הנמוכים, המהירויות הנמוכות ולכן הטמפרטורות הנמוכות, אין צורך בשום דבר מתוחכם מדי.


חזרה לפורום