נושא: תודה רבה על התשובה, אני כנראה יעשה טרייד אין תאריך: 1/16/2011 9:20:00 AM
מחבר/ת: שגיא יצחקי
השבוע אליהם. אני חושב להחליף צמיגים במעמד הקנייה, קידמי משהוא בסגנון 2.35 ואחורי זהה או 2.2, יש המלצות לדגמים מסויימים. הרכיבה שלי זה בעיקר סינגלים וקפיצות (עד מטר~), סגנון בן שמן ושות..
תודה, שגיא.
|