הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2011 9:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא יצחקי עם תוכן  תודה רבה על התשובה, אני כנראה יעשה טרייד אין
נושא: תודה רבה על התשובה, אני כנראה יעשה טרייד אין תאריך: 1/16/2011 9:20:00 AM
מחבר/ת: שגיא יצחקי

השבוע אליהם.
אני חושב להחליף צמיגים במעמד הקנייה,
קידמי משהוא בסגנון 2.35 ואחורי זהה או 2.2, יש המלצות לדגמים מסויימים.
הרכיבה שלי זה בעיקר סינגלים וקפיצות (עד מטר~), סגנון בן שמן ושות..

תודה, שגיא.


חזרה לפורום