טקסט הודעת פורום
1/16/2011 3:09:00 PM
יובל יחיעם
דווקא כן חשבתי על סנטה קרוז
נושא:
דווקא כן חשבתי על סנטה קרוז
תאריך:
1/16/2011 3:09:00 PM
מחבר/ת:
יובל יחיעם
סנטה קרוז הקלר או בלייר LT, שמעתי שהם אופניים נהדרים.
אצל מורווד, באנשי, איביס ויטי הדברים היו קצת יקרים לי מידי... :(
חזרה לפורום