הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2011 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל יחיעם עם תוכן  דווקא כן חשבתי על סנטה קרוז
נושא: דווקא כן חשבתי על סנטה קרוז תאריך: 1/16/2011 3:09:00 PM
מחבר/ת: יובל יחיעם

סנטה קרוז הקלר או בלייר LT, שמעתי שהם אופניים נהדרים.
אצל מורווד, באנשי, איביס ויטי הדברים היו קצת יקרים לי מידי... :(


חזרה לפורום