טקסט הודעת פורום
1/16/2011 5:56:00 PM
ליאור פ
יש חדש בעניין ?
נושא:
יש חדש בעניין ?
תאריך:
1/16/2011 5:56:00 PM
מחבר/ת:
ליאור פ
אני עובד גם באזור וגם בבניין שלי אין מקלחת. מה אפשר לעשות ?
חזרה לפורום