הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2011 5:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור פ עם תוכן  יש חדש בעניין ?
נושא: יש חדש בעניין ? תאריך: 1/16/2011 5:56:00 PM
מחבר/ת: ליאור פ

אני עובד גם באזור וגם בבניין שלי אין מקלחת. מה אפשר לעשות ?


חזרה לפורום