הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2011 6:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל יחיעם עם תוכן  לגבי המידה
נושא: לגבי המידה תאריך: 1/16/2011 6:38:00 PM
מחבר/ת: יובל יחיעם

אני כעיקרון עכשיו מידה S.
אך עוד שנה עד שנה וחצי אני יהיה כבר M. (אני עכשיו בתהליכי גדילה מאוד מהירים)
אני מתכנן לקנות אופניים ליותר משנה- שנה וחצי.
גם ניסית M ודיי הסתדרתי עם זה, קצת גבוה (לא הכיסא) אבל בסדר, ביוחד שאני הולך להרכיב סטם קצר.

איזה מידה לקחת? :confused:


חזרה לפורום