נושא: לגבי המידה תאריך: 1/16/2011 6:38:00 PM
מחבר/ת: יובל יחיעם
אני כעיקרון עכשיו מידה S. אך עוד שנה עד שנה וחצי אני יהיה כבר M. (אני עכשיו בתהליכי גדילה מאוד מהירים) אני מתכנן לקנות אופניים ליותר משנה- שנה וחצי. גם ניסית M ודיי הסתדרתי עם זה, קצת גבוה (לא הכיסא) אבל בסדר, ביוחד שאני הולך להרכיב סטם קצר.
איזה מידה לקחת? :confused:
|