טקסט הודעת פורום
| 1/16/2011 8:27:00 PM |
|
נושא: מנוי לחדר כושר תאריך: 1/16/2011 8:27:00 PM
מחבר/ת: רמי דלטיקי
אפשר להירשם בבית אדגר-(בית ביטוח ישיר) רח´ אפעל בסוף הרחוב-פתוח מהשעה 06:30 וצריך לסגור על מחיר לפני שנרשמים תעדכן אותי כמה ביקשו ואולי אוכל לעזור ללחוץ עליהם
|
חזרה לפורום |
|
|