נושא: זאת שאלה לא פשוטה תאריך: 1/16/2011 11:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואין לי תשובה אחת ברורה. אני יכול לשתף אותך בנקודות למחשבה מתוך החלטות שאני קיבלתי: לגבי עצמי לא התפשרתי מעולם על מידות, וככל שגדל הנסיון שלי אני פחות מתפשר גם על מרכיבים שונים בגיאומטריה של השלדה. דרך אגב, על רכיבים אני מרשה לעצמי להתפשר הרבה יותר...
יש לי שני ילדים שכבר רוכבים (צעירים ממך בהרבה...). בפעם היחידה שקניתי אופניים שברגע הקניה היו מעט גדולים מדי הצטערתי על זה, ותקופה קצרה לאחר מכן קניתי עוד זוג אופניים, במידה המתאימה לאותו רגע. כמובן שלא מדובר על אותם מחירים, ויש לי שיקול שכל זוג שאני קונה ישרת גם את הבאים בתור. אני מאוד מקפיד איתם על שמירת האופניים, ומקפיד בעצמי לתחזק, כך שכל הזוגות שקניתי עד היום עודם תקינים כחדשים, ולא יזקקו ליותר מהחלפת צמיגים ופנימיות.
עוד נקודה למחשבה - אני הייתי בגובה 150 עד גיל 16.5. בגיל 17 כבר הייתי 172, והיום אני בסביבות 176. תחשוב שתוך פחות מחצי שנה הייתי צריך לעלות 2 מידות לפחות...
כל אלה הם נקודות למחשבה. קשה לי להסיק מהן מסקנה ברורה. נראה לי שאם ברור לך שאתה במהלך גדילה, לך על האופניים הכי גדולים שמאפשרים לך רכיבה סבירה, או מידה אחת מעל מה שממש נוח לך. כנראה שזו לא תקופה להשקיע באופניים לטווח ארוך, בין השאר כי אין לך מושג כמה תגדל בשנה עד שנה וחצי הקרובות - על סמך מה אתה חושב שתגיע לM ולא לL, או XL?
עוד מילה של אבא דאגן - בתקופת הגדילה הגוף רגיש יותר לפגיעות. יש לך שנים רבות להתפרע עם או בלי אופניים. שמור על הגוף שלך בתקופה הזאת, כדי שתוכל להתפרע בחופשיות בעתיד. גילי כנראה פי 3 משלך, ואני עדיין נהנה לשמוע כל פעם את האבא שלי שואל "מתי תפסיק להתנהג כמו ילד?" - נכון לכרגע, לא בתיכנון שלי :suss:
|