נושא: זאת באמת התלבטות תאריך: 1/17/2011 7:49:00 AM
מחבר/ת: יובל יחיעם
עכשיו חסר לי 10 ס"מ בערך בשביל להיות M, ובשלושה חודשים אחרונים צמחתי ב2 ס"מ. אני חושב שפשוט אני ינסה לרכב על האופניים, ואם זה לא כל-כך יפריע לי ולא תיהיה לי בעיה- אני יקנה M.
ד"א- שילדות סנטה קרוז הם דיי צפופות, לא?
|