הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2011 7:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל יחיעם עם תוכן  זאת באמת התלבטות
נושא: זאת באמת התלבטות תאריך: 1/17/2011 7:49:00 AM
מחבר/ת: יובל יחיעם

עכשיו חסר לי 10 ס"מ בערך בשביל להיות M, ובשלושה חודשים אחרונים צמחתי ב2 ס"מ.
אני חושב שפשוט אני ינסה לרכב על האופניים, ואם זה לא כל-כך יפריע לי ולא תיהיה לי בעיה- אני יקנה M.

ד"א- שילדות סנטה קרוז הם דיי צפופות, לא?


חזרה לפורום