טקסט הודעת פורום
| 1/17/2011 11:34:00 AM |
|
נושא: (משפט אחרון) אוי ואבוי ביום שזה יקרה! תאריך: 1/17/2011 11:34:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
שלא יקרה לך לעולם.
וגם לי לא.
במקרה הגרוע, אני מקווה להפסיק להתנהג כמו ילד רק ביום שאחזור להיות כמו תינוק (זקן)
|
חזרה לפורום |
|
|