הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2011 1:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אם הכנת, לא אנצל?
נושא: אם הכנת, לא אנצל? תאריך: 1/17/2011 1:24:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כן, אני מתכנן להיות בעל אופנוע, אבל אני לא רואה את זה קורה בשנים הקרובות.

יש באמצע גיל (בעצם לא שלנו, אלא של ילדינו) שאפשר להשקיע בעצמנו קצת פחות, בעיקר כאשר תקציב "גן" עומד על 4000+ לחודש... אבל איזו מטרה טובה מהילדים?

אז אחרי שהילדים יגדלו (בן ובת כבר בבית, אחת בבטן ועוד לפחות אחד או אחת בתכנון) ונדאג שיהיו להם אופניים ברמה (ובתקווה שלא יזנחו את אהבתם לאופניים) אז אולי נדאג לאיזה הארלי, בטח אי שם בשנת 2030... אני כבר לא מאמין שאחזור לאופנוע שטח (ולא בוכה על זה)


חזרה לפורום