הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2011 6:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  karam majadly עם תוכן  בתקציב הזה אני ממליץ לך על פילת רידימפשין 3 2010
נושא: בתקציב הזה אני ממליץ לך על פילת רידימפשין 3 2010 תאריך: 1/17/2011 6:54:00 PM
מחבר/ת: karam majadly

אופניים מדהימום ומתאימות לכל דבר יש לי את האופניים האלו ומשמשות אותי לקרוס לסינגלים ולשבילים ולכל דבר
מטפסות יפה ויעילות דיווש גבוהה בגלל המתלה האחורי המדהים,ובירידות ובקפיצות מרגישות כמו פרירייד,מחיר לחדש בחנות 12 אלף ואת שלי אני נאלץ למכור(למרות שקניתי לפי חודש) בגלל בעיה כלכלית:( ושתהיה לי אפשרות לחזור לרכב אני אחזור רק לדגם הזה
:rating:


חזרה לפורום