נושא: בתקציב הזה אני ממליץ לך על פילת רידימפשין 3 2010 תאריך: 1/17/2011 6:54:00 PM
מחבר/ת: karam majadly
אופניים מדהימום ומתאימות לכל דבר יש לי את האופניים האלו ומשמשות אותי לקרוס לסינגלים ולשבילים ולכל דבר מטפסות יפה ויעילות דיווש גבוהה בגלל המתלה האחורי המדהים,ובירידות ובקפיצות מרגישות כמו פרירייד,מחיר לחדש בחנות 12 אלף ואת שלי אני נאלץ למכור(למרות שקניתי לפי חודש) בגלל בעיה כלכלית:( ושתהיה לי אפשרות לחזור לרכב אני אחזור רק לדגם הזה :rating:
|