הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2011 8:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין שום בעיה עם זה
נושא: אין שום בעיה עם זה תאריך: 1/18/2011 8:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

החומר פועל במקום שבו הוא נמצא.
סובב את הגלגל כך שהשסתום (ונטיל) נמצא בצד, טיפה כלפי מטה (בערך בשעה 5 או 7). החומר ינזל מהונטיל, ותוכל להוציא אויר ללא בעיה.
אם תשאיר אותו למעלה אולי יברח מעט חומר בעת ההוצאה. החור הזה גדול מכדי להיסתם ברגע.

בהצלחה


חזרה לפורום