נושא: אין שום בעיה עם זה תאריך: 1/18/2011 8:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
החומר פועל במקום שבו הוא נמצא. סובב את הגלגל כך שהשסתום (ונטיל) נמצא בצד, טיפה כלפי מטה (בערך בשעה 5 או 7). החומר ינזל מהונטיל, ותוכל להוציא אויר ללא בעיה. אם תשאיר אותו למעלה אולי יברח מעט חומר בעת ההוצאה. החור הזה גדול מכדי להיסתם ברגע.
בהצלחה
|