טקסט הודעת פורום
| 1/18/2011 4:52:00 PM |
|
נושא: טרם הבנתי איך עובדים עם המכשיר.... תאריך: 1/18/2011 4:52:00 PM
מחבר/ת: לירן מלכה
אני מעוניין לקנות המכשיר (יש לי מד דופק ומד מהירות בנפרד)
ורציתי לדעת איפה ניתן לרכוש את המכשיר פנים מול פנים
כדי שהמוכר יוכל להסביר כיצד מורידים מסלולים מהאינטנט ובאלו פורמטים המכשיר תומך.
|
חזרה לפורום |
|
|