הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/19/2011 6:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור אייזיקוביץ עם תוכן  באני הופ
נושא: באני הופ תאריך: 1/19/2011 6:31:00 PM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ

יש לי אופני הרים ואני מנסה לשפר את הטכניקה.
התחלתי להתאמן על באני הופ אני מצליח להרים את הגלגל הקידמי גבוה אבל הבעיה היא שאני לא מצליח להרים את הגלגל האחורי (אחרי קפיצה חזקה הוא מתנתק כמה סנטימטרים מועטים ... 2-3ס"מ).

השאלה שלי:
1. האם אני אמור לקפוץ גבוה ופשוט למשוך את האופניים עם הידיים?
2. האם הטכניקה צריכה איכשהו לתפוס את הפדלים עם הרגלים (יש לי כמובן פדלים שטוחים) ולהרים את הגלגל האחורי?


חזרה לפורום