נושא: המלצה לאופני ש"מ עד 10K תאריך: 1/19/2011 7:40:00 PM
מחבר/ת: Guy C
OK, הגיע הזמן להחליף אופניים.
סגנון רכיבה: עד עכשיו בעיקר XC אבל בשבועות האחרונים יותר ויותר סינגלים דוגמת בן שמן וחורשים. גם ברכיבות XC אני נמשך מאוד לחלקים המאתגרים ברכיבה ופחות לרכיבות ארוכות למרות שאני מעריך שרכיבות XC יהוו כ- 50% מהרכיבות שלי.
היום אני על ספשלייזד Rockhopper (ז"ק כמובן).
התקציב הוא כ- 10,000 ש"ח עם אפשרות חריגה קלה בשביל משהו שאחליט ששווה את זה.
כרגע אני מתלבט בין:
Stumpjumper (כנראה comp, אולי expert 2010)- מפריע לי קצת לשלם יותר מדי על המותג וחושש מכך שהן לא ישרדו רכיבות סינגלים אגרסיביות Trek Fuel ex 7/8- חושב גם על Remedy אבל חושש לשלם מחיר כבד ברכיבות XC. GT Force 1.0- לדעתי יהיו קצת קטנות עבורי (אני גבוה מאוד) אבל עושות רושם של תמורה טובה מאוד לכסף והם גם נראות מעולה לטעמי.
כפי שציינתי אני גבוה מאוד (2 מטרים) ולא כל אופניים מתאימים לי ולכן אין הרבה טעם להציע לי עוד דגמים. ניסיתי לזמן קצר את הסטאמפי וה-GT והן היו בסדר גמור.
אשמח לעצות והמלצות, תודה.
|