נושא: המלצה על אופנים תאריך: 1/20/2011 12:17:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד
מבחינת מחיר אני ממליץ על BIKESALE חבר שלי קנה שם SPECIALIZED STUMPJUMPER והוא מאוד מרוצה גם מהיחס וגם מהמחיר: http://www.bikesale.co.il/142424/Specialized-Enduro-Comp-2011 אפשרות נוספת היא ה - TREK FUEL EX 8: http://www.bikesale.co.il/142424/Trek-Fuel-Ex-8-2010 או הרמדי 7 : http://www.bikesale.co.il/142424/Trek-Remedy-7
את ה-GT לא ניסיתי ברכיבה אך הם קיבלו חוות דעת טובה במבחנים.
את הסטמפי ואת הטרק ניסיתי ושניהם מצויינים.
ב- 2011 הסטמפי מגיעות עם מזלג 140 מ"מ הFUEL EX 8 עם 120 מ"מ והרמדי 7 עם 150 מ"מ
עם ברכיבות שלך אתה לא קופץ יותר מחצי מטר עד מטר (לא הייתי לוקח את הרמדי) ובוחר בין 2 החלופות את מה שיותר נוח לך. זה גם ישרת את צד ה - XC שלך.
אם אתה קופץ מעל מטר הייתי לוקח רק את הרמדי שני החלופות השניות קצת עדינות לרכיבה כזו
מקווה שעזרתי
|