הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2011 12:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  המלצה על אופנים
נושא: המלצה על אופנים תאריך: 1/20/2011 12:17:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

מבחינת מחיר אני ממליץ על BIKESALE חבר שלי קנה שם SPECIALIZED STUMPJUMPER והוא מאוד מרוצה גם מהיחס וגם מהמחיר:
http://www.bikesale.co.il/142424/Specialized-Enduro-Comp-2011
אפשרות נוספת היא ה - TREK FUEL EX 8:
http://www.bikesale.co.il/142424/Trek-Fuel-Ex-8-2010
או הרמדי 7 :
http://www.bikesale.co.il/142424/Trek-Remedy-7

את ה-GT לא ניסיתי ברכיבה אך הם קיבלו חוות דעת טובה במבחנים.

את הסטמפי ואת הטרק ניסיתי ושניהם מצויינים.

ב- 2011 הסטמפי מגיעות עם מזלג 140 מ"מ הFUEL EX 8 עם 120 מ"מ והרמדי 7 עם 150 מ"מ

עם ברכיבות שלך אתה לא קופץ יותר מחצי מטר עד מטר (לא הייתי לוקח את הרמדי) ובוחר בין 2 החלופות את מה שיותר נוח לך.
זה גם ישרת את צד ה - XC שלך.

אם אתה קופץ מעל מטר הייתי לוקח רק את הרמדי שני החלופות השניות קצת עדינות לרכיבה כזו

מקווה שעזרתי


חזרה לפורום