נושא: המלצה על שילוח אופניים דרך חברת EZBuyUS תאריך: 1/20/2011 8:16:00 AM
מחבר/ת: מוטי קריספיל
הי חבר´ה,
אין לי מניות שם ולא מכיר אף אחד משם, אבל רוצה להמליץ בשמחה על שירות EZBuyUs. בשעה טובה קניתי אופני 29 ושילחתי דרכם את הקופסא. הקופסא הגיעה למרכז השילוח שלהם ביום שני בצהריים, יצאה באותו יום למשלוח אווירי והגיע עם שליח אדיב במסירה מיוחדת ביום ששי! של אותו שבוע.
המצחיק הוא שהשילוח כולו עלה לי 100$ + 50$ דמי שחרור (מהמכס) מכיוון שהאופניים יקרים. הם במבצע של $100 לאופניים בקופסא, לא משנה מה המחיר שלהם.
בתור דאגן ידוע, הטרדתי אותם בשאלות במייל ואפילו פעם אחת בטלפון והם מגיבים מהר נורא ואדיבים. אין טריקים ועלויות סמויות. הכל במחיר flat, ושירות מהיר ביותר.
בקיצור, אני ממליץ בחום. סוף סוף יש משהו טוב בסצינה אז למה לא לפרגן?
מוטי
|