נושא: אימון באני הופ תאריך: 1/20/2011 12:25:00 PM
מחבר/ת: אבי
קודם כל בקפיצה אתה משתמש גם בידיים וגם ברגליים, הרעיון הוא למשוך את המזגל למעלה ואז להעלות את הגלגל האחורי בעזרת הפדלים. אם אתה לא מצליח להרים את הגלגל האחורי עם הפדלים, כדאי שתעשה אימון קטן, ותוך כמה דקות אתה תבין את הרעיון- עמוד על האופניים שהם נוסעות בקצב איטי אבל יציב, קראנק במצב מאוזן, רגל חזקה לאחור, תטה את כפות הרגל 45 מעלות לפנים (רק הפדלים מסתובבים לא כל הקראנק) פלוס מינוס לא חשוב כמה שיותר הטייה יהיה לך יותר קל רק תראה שלא תחליק קדימה, תשען עם הגוף קדימה מעבר לכידון ותנסה להרים את הגלגל האחורי ללא שימוש במעצורים. תלחץ את הפדלים לכיוון הגלגל האחורי ותוך כדי תניע אותו כלפי מעלה. תוך 10 דקות אני מאמין שתבין את הרעיון, מפה לבאני הופ טוב זה תרגולים.
|