טקסט הודעת פורום
1/20/2011 3:09:00 PM
ולד קוזמינסקי
המלצה
נושא:
המלצה
תאריך:
1/20/2011 3:09:00 PM
מחבר/ת:
ולד קוזמינסקי
אני גם די גבוה ואני מבין אותך . בגלל זה הייתי בכל זאת ממליץ מאוד לבדוק אופניים 29" .
חזרה לפורום