הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2011 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה  תאריך: 1/20/2011 3:09:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

אני גם די גבוה ואני מבין אותך . בגלל זה הייתי בכל זאת ממליץ מאוד לבדוק אופניים 29" .


חזרה לפורום