נושא: כפי שציינת, הגודל הוא הבעיה הכי גדולה שלך תאריך: 1/20/2011 3:09:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא כל היצרנים מספקים XL, ולגובה שלך לא כל XL יהיה מספיק גדול, בודאי לרכיבת XC. אם הרוקהופר נוח לך, בדוק את אורך צינור הכסא ואת הצינור העליון, ואל תתפשר על מידות פחותות. אם אתה רוצה אופניים שיתנהגו קצת יותר נעים בתנאים לא נוחים חפש אפילו אופניים מעט ארוכים יותר, וקצר את הסטם (קיצור הסטם בלבד עלול לשנות את תנוחת הרכיבה במידה מורגשת - זה עשוי להיות טוב, או שלא...). "תמורה טובה לכסף, וגם נראות מעולה" זה מצויין אם היית רוצה למכור, אבל אם המידה לא מתאימה לך אתה פשוט לא תיהנה.
בהיותי בגובה פחות קיצוני, אני לא יכול להמליץ לגבי הדגמים שהזכרת. יש לי חבר גבוה מאוד שרכש (כן, על פי המלצה שלי...) מונגוס טאוקאלי XL, ומרוצה. זו שלדת הXC/AM החביבה עלי בהקשר של תמורה למחיר - ואיכות בכלל.
בהצלחה
|