הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2011 11:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי איצקוביץ עם תוכן  garmin 305
נושא: garmin 305 תאריך: 1/20/2011 11:00:00 PM
מחבר/ת: דודי איצקוביץ

ערב טוב
ברצוני לדעת בבקשה האם ניתן להשתמש ב-GARMIN 305 כמד קאדנס.(רכשתי את המתאם)
אשמח לקבל ייעוץ כיצד ניתן לעשות זאת
בברכב


חזרה לפורום