טקסט הודעת פורום
1/20/2011 11:00:00 PM
דודי איצקוביץ
garmin 305
נושא:
garmin 305
תאריך:
1/20/2011 11:00:00 PM
מחבר/ת:
דודי איצקוביץ
ערב טוב
ברצוני לדעת בבקשה האם ניתן להשתמש ב-GARMIN 305 כמד קאדנס.(רכשתי את המתאם)
אשמח לקבל ייעוץ כיצד ניתן לעשות זאת
בברכב
חזרה לפורום