הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/21/2011 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן סיבוני עם תוכן  שדרוג בלמי דיסק מכאניים להידראוליים
נושא: שדרוג בלמי דיסק מכאניים להידראוליים תאריך: 1/21/2011 8:46:00 PM
מחבר/ת: ערן סיבוני

שלום לחברי הפורום המלומדים,

אני רוכב מזה מספר חודשים על אופני haro shift r3 בעלי בלמים מכאניים מסוג tektro io. מאחר והשדרוג הבא עוד רחוק ממני, רציתי לדעת האם זה אפשרי להסב דיסק מכאני להידראולי, עד כמה זה מורכב, ומה העלות המשוערת של מהלך כזה?

תודה,
ערן



חזרה לפורום