הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/22/2011 1:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  דבר ראשון האם השיפטרים שלך הם קומבו?
נושא: דבר ראשון האם השיפטרים שלך הם קומבו? תאריך: 1/22/2011 1:00:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

ז"א ידיות ההילוכים וידיות המעצורים הן יחידה אחת.
אם כן אז אתה צריך לרכוש גם שיפטרים.
אם לא אז אתה יכול לרכוש סט מעצורים הידראולים והם מתחברים במקום הדיסקים המכאניים.
אם הצינורות של המעצורים ההידראולים גם במידה אז זה די פשוט.




חזרה לפורום