טקסט הודעת פורום
| 1/22/2011 2:14:00 PM |
|
נושא: sram x9 shifter תאריך: 1/22/2011 2:14:00 PM
מחבר/ת: Micky Gross
פרקתי את המעביר הקדמי מימין בנסיון להחליף כבל והקפיץ "קפץ" החוצה (כדרכם של קפיצים :) ) שמהו יודע איך מחזירים אותו למקומו הטבעי? תודה מיקי
נ.ב ראיתי אתר עם תמונות שנקרא slicklines אך זהו מעביר ישן יותר/אחר.
|
חזרה לפורום |
|
|