הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/22/2011 2:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Micky Gross עם תוכן  sram x9 shifter
נושא: sram x9 shifter תאריך: 1/22/2011 2:14:00 PM
מחבר/ת: Micky Gross

פרקתי את המעביר הקדמי מימין בנסיון להחליף כבל והקפיץ "קפץ" החוצה (כדרכם של קפיצים :) )
שמהו יודע איך מחזירים אותו למקומו הטבעי?
תודה
מיקי

נ.ב ראיתי אתר עם תמונות שנקרא slicklines אך זהו מעביר ישן יותר/אחר.


חזרה לפורום