נושא: שדרוג בלמים מכאניים תאריך: 1/22/2011 7:49:00 PM
מחבר/ת: ערן סיבוני
שלמה תודה,
השיפטרים אינם קומבו. המערכת מורכבת מהרכיבים הבאים: קליפרים hyes mx4 רוטורים 160 מ"מ ידיות של tektro (לא משולבות)
למיטב הבנתי (על סמך חיפוש ברשת) אני אצטרך לרכוש קיט שכולל ידיות, צינורות עם נוזל וקליפרים חדשים. האם אאלץ להחליף גם רוטורים או שהם אמורים להתאים למערכת חדשה?
כמו כן, מה העלות המשוערת של שדרוג כזה (קדמי + אחורי) בהנחה שאני מכוון למערכת ברמת כניסה+ ? תודה ושבוע נםלא, ערן
|