נושא: שדרוג בלמים תאריך: 1/23/2011 9:09:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
לא חייבים להחליף רוטורים. אם אתה מתכנן סינגלים ארוכים (מאוד) בירידה, סטופים וכדומה ורוצה להרוויח עוד כוח בלימה, אפשר להחליף רוטור קדמי, אבל זה בפירוש לא מחוייב המציאות. צריך אז גם מתאם לקליפר.
ניתן להשיג ערכות "קיט" כמו שכתבת, מוכנות להרכבה. לשימנו יש את הערכות הזולות והאמינות ביותר ולכן תנסה להשיג את ה Deore ה"ישנים" (יש עוד קדמי כזה כאן באתר) כי הם גם מעולים (מעבר לרמת כניסה) ואמינים וגם זולים. הערכה כאן באתר עולה 225 ש"ח (רק קדמי) הם "ישנים" כי יש כבר כשנה Deore חדשים בצורה שונה לגמרי. אם לא, יש ברמת alivio, שהם כ-200 ש"ח לסט. הם מצויינים לרמת כניסה.
|