הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2011 10:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן סיבוני עם תוכן  שדרוג בלמים
נושא: שדרוג בלמים תאריך: 1/23/2011 10:57:00 AM
מחבר/ת: ערן סיבוני


אני כנראה אשדרג לאחד הסטים הללו, גם ראיתי שבדגם ה R5 יש מערכת של שימאנו 445 עם רוטורים של 160 כך שכנראה לא אמורה להיות בעית תאימות.

שבוע טוב והמון תודה לכולם,
ערן


חזרה לפורום