טקסט הודעת פורום
| 1/23/2011 10:57:00 AM |
|
נושא: שדרוג בלמים תאריך: 1/23/2011 10:57:00 AM
מחבר/ת: ערן סיבוני
אני כנראה אשדרג לאחד הסטים הללו, גם ראיתי שבדגם ה R5 יש מערכת של שימאנו 445 עם רוטורים של 160 כך שכנראה לא אמורה להיות בעית תאימות.
שבוע טוב והמון תודה לכולם, ערן
|
חזרה לפורום |
|
|