נושא: חשד לחופשים במשולש האחורי תאריך: 1/23/2011 12:27:00 PM
מחבר/ת: יוסי
אני רוכב על סנטה קרוז הקלר, האופניים במצב חדש ולא נפלתי איתם אפילו פעם אחת. הנאבות שלי הם XT שאני מזיז את הגלגל מצד לצד אז כל המשולש האחורי זז. גם הגלגל וגם המתלה. זה אופניי להקלר? זה אמור להיות ככה? אולי משהו נשבר?
תודה לעוזרים! :(
|