טקסט הודעת פורום
| 1/23/2011 12:29:00 PM |
|
נושא: תאונות אופניים תאריך: 1/23/2011 12:29:00 PM
מחבר/ת: ישראל
למיכל שלום רב. אני רוכב אופני כביש ועברתי תאונת דרכים עם האופניים בתאריך 10/7/10 בכביש מס´ 3 כתוצאה מליקוי בכביש . אם המקרה מעניין אותך אוכל להרחיב בתיאור המקרה. בברכה ישראל
|
חזרה לפורום |
|
|