הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2011 10:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ראובן ש עם תוכן  שדרוג marin northside
נושא: שדרוג marin northside תאריך: 1/23/2011 10:38:00 PM
מחבר/ת: ראובן ש

עשיתי חיפוש של האופניים האלו (marin northside trail) ביד שנייה ומצאתי אחד שמכר אותם (כבר מזמן לא אקטואלי) עם בולם 140 של פוקס.

יש מצב שמי שמכר קורא את ההודעה הזאת?
אם לא.. מישהו מכיר מישהו ששם לשלדה כזאת בולם 140 מ"מ?
סתם מתעניין. רוצה לדעת איך הם היו אחרי השדרוג.


חזרה לפורום