נושא: שידרוג בולם קידמי תאריך: 1/23/2011 11:33:00 PM
מחבר/ת: משה אשר
שלום , אני רוכב על ספשלייזד קמבר 2011 ורציתי לדעת האם ניתן להרכיב על האופניים בולם 140 במקום בולם 120 הקיים מבלי לגרום לנזק בשלדה.
כמו כן זווית הראש בקמבר הינה 68.5 בדיוק כמו בסטמפג´מפר שם קיים בולם 140
אשמח לקבל תשובה מקצועית הולמת, תודה. :)
|