הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2011 11:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה אשר עם תוכן  שידרוג בולם קידמי
נושא: שידרוג בולם קידמי תאריך: 1/23/2011 11:33:00 PM
מחבר/ת: משה אשר

שלום , אני רוכב על ספשלייזד קמבר 2011
ורציתי לדעת האם ניתן להרכיב על האופניים בולם 140 במקום בולם 120 הקיים
מבלי לגרום לנזק בשלדה.

כמו כן זווית הראש בקמבר הינה 68.5 בדיוק כמו בסטמפג´מפר שם קיים בולם 140

אשמח לקבל תשובה מקצועית הולמת, תודה. :)


חזרה לפורום