הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2011 5:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מניח שהאופניים באחריות
נושא: אני מניח שהאופניים באחריות תאריך: 1/24/2011 5:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם כן, ואם האחריות חשובה לך (ולדעתי היא חשובה) התשובה צריכה לבוא מהיבואן, או מהיצרן - וזו תשובה משפטית פשוטה, שאומרת מהם גבולות האחריות.

מעבר לכך, הגיאומטריה עם בולם 140 תהיה טובה לAM.
עצם הרכבת בולם ארוך יותר לא תהרוס את השלדה, אלא מה שתעשה איתה. אם אתה לא מתכנן זמן אויר, למשל, סביר להניח שהשלדה שלך תחיה שנים רבות גם עם בולם 140.

אבל נשאלת השאלה מדוע אתה מבקש להחליף בולם. אם זה בגלל שאתה רוצה לרכב יותר אגרסיבי - אולי אתה צריך אופניים אחרים, שתוכננו מלכתחילה למטרה הזאת.
אבל אם זה בגלל שאתה לא מרוצה מהשיכוך, בולם 120 איכותי יעשה את העבודה, או כיוונון נכון של הבולם הקיים.

בוקר טוב


חזרה לפורום