הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2011 8:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  איזה קפיץ?
נושא: איזה קפיץ? תאריך: 1/24/2011 8:32:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

במעביר הזה, אם אני לא טועה אתה לא אמור לפתוח את הכיסוי העליון יש לו פתח מיוחד בצד להחלפת הקבל.
חוץ מזה אם אפשר תמונה שנדע בדיוק על מה אתה מדבר וככה נוכל לעזור יותר.


חזרה לפורום