נושא: האחריות מבית מצמן תאריך: 1/24/2011 10:50:00 AM
מחבר/ת: משה אשר
האחריות מבית מצמן אך לא באמת קיבלתי מהם תשובה רצינית האופניים מגיעות עם רוק שוק ריקון גולד שהוא אחלה בולם לכל הדעות אך קיים אצלי בארון בולם פוקס ואנילה 140 אשר פורק לא מזמן מהאופניים הקודמות ומרגיש לי נוח ובטוח יותר לרכב איתו.
תודה רבה על התגובות.
|