טקסט הודעת פורום
| 1/26/2011 5:05:00 PM |
|
נושא: אני עם ה HEX תאריך: 1/26/2011 5:05:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
הזמנתי מ CRC עם הגלגלים לפני חצי שנה. קסדה מצוינת! מאווררת ועדיין מרגישה סגורה ומגנה...
המחיר בזמנו היה 320 שקל אחרי מיסים אבל ישלציין שעמלות המכס התחלקו בין כל מה שהזמנתי אז כדאי לבדוק לפני ההזמנה :)
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|