טקסט הודעת פורום
| 1/27/2011 2:47:00 PM |
|
נושא: אפשר חוות דעת? תאריך: 1/27/2011 2:47:00 PM
מחבר/ת: ליאור בלקין
על האופנים האלה http://www.mbicycle.co.il/article/771/%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%A7-5.1-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%96%D7%A0%D7%91-%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%97.html ב2000 שקל .. אני רכוב XC
|
חזרה לפורום |
|
|