הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/27/2011 3:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  חוות דעת
נושא: חוות דעת תאריך: 1/27/2011 3:39:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום !!!

האופנים הללו הם אופניים בסיסיים מאוד גם בשילדה וגם בחלקים.
לדרכי כורכר בלבד הם יהיו סבירים אבל לסינגלים לפי דעתי לא תוכל להנות מהן כי הם גם
כבדות יחסית וגם לא שיכוך מלא.
אם הם נקנות במגבלות תקציב של עד 2000 ש"ח פלוס מינוס באמת אין הרבה משחק אך אם אתה יכול להעלות את הסכום לאזור 3000 עד 4000 ש"ח אפשר בהחלט לקנות אופנים יד שנייה סבירות יותר ומהנות יותר

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום