טקסט הודעת פורום
1/27/2011 9:30:00 PM
dan M
לא רכבתי על הקלר
נושא:
לא רכבתי על הקלר
תאריך:
1/27/2011 9:30:00 PM
מחבר/ת:
dan M
אבל לאופניים כאלו זה לא נשמע תקין.
חזרה לפורום