טקסט הודעת פורום
| 1/28/2011 5:46:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על אופני MARIN RIFT ZONE 2008 תאריך: 1/28/2011 5:46:00 PM
מחבר/ת: michael kh
שלום חברים,
אני מעוניין לרכוש אופני מרין RIFT ZONE (עם בולם FOX FLOAT 120), האם למשהוא יש נסיון וחוות דעת מקצועית?
רוכב XC וקצת AM . משקל 65 ק"ג
לא מתחיל !
תודה לעונים
|
חזרה לפורום |
|
|