נושא: חוות דעת על אופני MARIN RIFT ZONE 2008 תאריך: 1/29/2011 12:11:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום !!!
מבחינת שילדה יש לאופני MARIN ביקורות מצויינות.
1. אבל וזה חשוב מאוד לבדוק לפני הקנייה יש עניין של מבנה המשכך האחורי שלחלק מהרוכבים הוא פוצע את הברכיים מהברגים של הלינק השחור בראש הבולם.
(תקרא בכתבה המצורפת על נושא הברכיים למרות שמדובר בדגם אחר המתלה האחורי זהה): http://www.bikezone.co.il/%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C-marin-mount-vision-5.8-13590-%D7%A9%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2.html הטענה היחידה שלנו כנגד תכנון ומבנה השלדה קשורה לחוליות המתלה השחורות והרחבות במיוחד. לשניים מתוך שלושה בוחנים על האופניים הללו נותרו סימנים כחולים בברכיים מהחוליות הללו לאחר רכיבה ארוכה. זהו כמובן עניין אישי של סגנון רכיבה, שכן יש רוכבים שרוכבים עם הברכיים פנימה בעת השלמת מעגל הדיווש, ואלו בדיוק לא יסתדרו עם החוליות הרחבות. כל שאנו ממליצים הוא לדווש כמה דקות מחוץ לחנות, עם נעלי הרכיבה שלכם, לפני שאתם הולכים עם ה-Mount Vision הביתה.
2. ציינת שאתה רוכב XC ולפי המפרט שראיתי יש להם בולם אחורי FOX FLOAT R זאת אומרת שאין לו פרופדל ונעילה ולכן יהיה לך הפסד אנרגיה(חוסר יעילות פידול) כי חלק מהאנרגיה של הפידול מבוזבז על תנודות הבולם.
3. גם לבולם הקדמי אין נעילה אך מכיוון שהוא בעל מהלך קצר יחסית 120 מ"מ אפשר לחיות עם זה מניסיון.
3. יש להם ברקסים של HAYES שסבלו מאמינות נמוכה בעבר תבדוק לגבי הברקס הספציפי שלהם.
4. מבחינת אבזור לטעמי מדובר באופנים סבירות, אך כמובן שזה שקול כנגד התקציב שלך
5. השוק של MARIN בארץ יחסית חלש וזה לא מוצדק אך זו עובדה.
אם בדקת את כל הנקודות הללו ומצאת כי אתה יכול לחיות איתם אני מאמין כי תהנה מהאופנים הללו.
מקווה שעזרתי
עמיר פלד
|