הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2011 10:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  חוות דעת SCOTT ASPECT 10 & TREK 6700
נושא: חוות דעת SCOTT ASPECT 10 & TREK 6700 תאריך: 1/29/2011 10:03:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום !!!

שאתה שואל האם האופנים טובות כדי שתפרט למה הם ישמשו.

כך יהיה קל יותר להמליץ לך.

האם הם משמשות לרכיבת XC בשבילים לבנים (שבילי קרן קיימת) בסופי שבוע בלבד?

האם אתה רוצה לנסוע איתם גם בסינגלים ובאיזה רמה?

מהו התקציב שלך?

בכל אופן מדובר באופני פתיחה סבירות בהינתן מגבלת תקציב.

הם דומות מאוד באבזור והשאלה מה נוח לך יותר היא לפי דעתי תיקבע.

בכל מקרה בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום