הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/30/2011 9:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה תאריך: 1/30/2011 9:40:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום !!!

השיקול הראשון שלך לפי דעתי צריך להיות נוחות.

ל-TREK שוק טוב יותר כך שיהיה לך גל לשדרג בעתיד.

חוץ מזה האופנים די זהות מבחינת מפרט

אני אישית הייתי הולך על ה- TREK אך אם ה-SCOTT משמעותית נוחות לך יותר לך עליהם

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום