טקסט הודעת פורום
| 1/30/2011 9:40:00 AM |
|
נושא: המלצה תאריך: 1/30/2011 9:40:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום !!!
השיקול הראשון שלך לפי דעתי צריך להיות נוחות.
ל-TREK שוק טוב יותר כך שיהיה לך גל לשדרג בעתיד.
חוץ מזה האופנים די זהות מבחינת מפרט
אני אישית הייתי הולך על ה- TREK אך אם ה-SCOTT משמעותית נוחות לך יותר לך עליהם
בהצלחה
עמיר פלד
|
חזרה לפורום |
|
|