נושא: מגינים - חשוב הרבה יותר ממה שחושבים לפעמים תאריך: 1/30/2011 10:32:00 AM
מחבר/ת: r t
עד שלא נופלים לא מבינים כמה . אני מאחל לך שאם תפול חלילה זה יהיה אחרי שכבר קנית... לגופו של עניין אני ממליץ לך למדוד את המגינים איזה שלא יהיו ולהרגיש בעצמך אם המידה בדיוק נכונה וכן להסתכל על המבנה של המגן ולשער האם אין לו נקודות טורפה כמו למשל במגן יד אם לא יכולה לחדור אבן בין שני חלקי המגן. בנוגע לכפפות כדאי שיהיה להם מיגון על עצמות שורש האצבעות כך שכאשר אתה מאגרף את היד על הכידון הם יהיו מוגנות מענף שפוגע בהם- זה יותר נפוץ בכפפות לאופנועים ואפשר לחפש כאלה בחנויות לאופנועים יש גם עם כרית ג´ל באיזור הנ"ל - עוד יותר טוב... לסיום מצטרף בחום לאיתן בנוגע לקסדה מלאה- זה הציל לי את החיים! אפילו XC אני לא רוכב כבר עם חצי.אגב לדעתי כשמוגנים טוב ונוח זה מגביר את הביטחון ברכיבה ואפשר להרשות עוד כמה אחוזי הנאה לעצמך.... רכיבה מהנה ובטוחה ואגרסיבית :D
|