הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/30/2011 1:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  FLOAT R מול FLOAT RP23
נושא: FLOAT R מול FLOAT RP23 תאריך: 1/30/2011 1:37:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום !!!

ל - FLOAT R אולי יש פרופדל מובנה אך ב-FLOAT RP23 יש שלושה מצבי פרופדל והמצב השלישי

של הפרופדל נותן יעילות פידול מעולה שכל הבולמים של ה-FLOAT R וה-FLOAT RP2 פשוט לא

מתקרבים אליו ומכיוון שהבחור ציין שהוא רוכב XC אני בטוח שזה

מאוד משמעותי בשבילו

אני כותב את זה מניסיון של כמה שנים שפשוט ברגע שאתה רוכב עם

בולם FLOAT RP23 מאחור עם פרופדל במצב 3 אתה פשוט טס

וזה הבדל עצום

עמיר פלד


חזרה לפורום