נושא: FLOAT R מול FLOAT RP23 תאריך: 1/30/2011 1:37:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום !!!
ל - FLOAT R אולי יש פרופדל מובנה אך ב-FLOAT RP23 יש שלושה מצבי פרופדל והמצב השלישי
של הפרופדל נותן יעילות פידול מעולה שכל הבולמים של ה-FLOAT R וה-FLOAT RP2 פשוט לא
מתקרבים אליו ומכיוון שהבחור ציין שהוא רוכב XC אני בטוח שזה
מאוד משמעותי בשבילו
אני כותב את זה מניסיון של כמה שנים שפשוט ברגע שאתה רוכב עם
בולם FLOAT RP23 מאחור עם פרופדל במצב 3 אתה פשוט טס
וזה הבדל עצום
עמיר פלד
|