נושא: קיבלתי מייל מספשלייזד תאריך: 1/30/2011 3:48:00 PM
מחבר/ת: משה אשר
כאמור קיבלתי את מה שכולכם אמרתם ופניתי במייל דרך האתר של ספשלייזד ואחרי 48 שעות קיבלתי את אותה תשובה גורפת שנתן ידידנו..
ניתן להחליף בולם קידמי רק בתנאי שלא עולה על 10% מאורך הבולם המגיע עם השלדה קרי בולם 120 ניתן לשדרג עד 132 ולכן 140 אינו בר ביצוע , רק מבחינת האחריות כמובן
המייל עדיין אצלי שמור במערכת אם משהו מעוניין! :rating:
|