נושא: מגנים תאריך: 1/30/2011 4:04:00 PM
מחבר/ת: דין שנער
אוקי, שמע, לגביי הקסדה, הMET יקרה בטירוף! http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_231_227&products_id=3249 אני חושב שכרגע אני אמשיך עם שלי ובעתיד אקנה קסדה.. כי ת´אמת את הפולפייס אני לא צריך.. אני בעיקר רוכב XC דיי פשוט (לאומת הסינגל הרומני נגיד..) ולא זקוק למגנים.. אבל שבאה שבת, ובאלי אקשן או שאני סתם הולך לפאמפטראק שלנו ורוצה לעשות שטויות אני מפחד בלי המגנים.. אז אמרתי, נצטייד D: בכ"מ, איך המגנים האלו: http://www.groopy.co.il/outlet/scripts/prodView.asp?idproduct=743 שווה הסט? ושמע, טייץ ממוגן זה אחד היקרים.. http://www.groopy.co.il/outlet/scripts/prodView.asp?idproduct=666 השאלה אם אני יכול למצוא דברים זולים יותר בארץ.. ואם בכלל זקוקים לזה.. כפפות, מה אתה אומר על אלו: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_234_236&products_id=1458
בתודה מראש, דין.
|