טקסט הודעת פורום
| 1/31/2011 10:16:00 PM |
|
נושא: אם אתה רוצה יש לי אנדורו של ספשלייזד אופני 6 אינצ´ תאריך: 1/31/2011 10:16:00 PM
מחבר/ת: אלעד סרור
אם אתה רוצה יש לי אנדורו של ספשלייזד אופני 6 אינצ´ 160 מ"מ מידה L רכבו עליהם שנה והם במצב חדש כמעט לגמרי אם תרצה תתקשר 0547904161 אל תשלח לי אימייל אני לא קורא. בהצלחה אלעד.
|
חזרה לפורום |
|
|