טקסט הודעת פורום
| 1/31/2011 11:46:00 PM |
|
נושא: התחדשתי באופניים שלשום, שאלה תאריך: 1/31/2011 11:46:00 PM
מחבר/ת: michael kh
תודה על העזרה .....
האופניים ממש שמורות רק דבר אחד הפריע לי!! אני גובה 1.70 והאופניים מידה 17.5" M ניראות לי קצת גדולות לגובה שלי, איך אני יכול לתקן טעות זו שיהיה יותר נוח ? קיצור סטם ?
תודה לעונים
|
חזרה לפורום |
|
|