הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2011 11:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  michael kh עם תוכן  התחדשתי באופניים שלשום, שאלה
נושא: התחדשתי באופניים שלשום, שאלה תאריך: 1/31/2011 11:46:00 PM
מחבר/ת: michael kh

תודה על העזרה .....

האופניים ממש שמורות
רק דבר אחד הפריע לי!! אני גובה 1.70 והאופניים מידה 17.5" M
ניראות לי קצת גדולות לגובה שלי, איך אני יכול לתקן טעות זו
שיהיה יותר נוח ?
קיצור סטם ?

תודה לעונים


חזרה לפורום