נושא: תגדיר מה זה "אופניים גדולות" תאריך: 2/1/2011 5:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה מדבר על האורך - קיצור סטם, הסטת האוכף קדימה במסילות... שים לב שלפעולות האלה יש השלכות על ניהוג האופניים. אישית אני אוהב את ההשפעה הזאת, אבל צריך להבין שהיא קיימת. הגובה נוח לך? אם כשאתה יורד מהאוכף אתה "מסכן את עתיד המשפחה שלך", אז זה גבוה מדי, וכדאי להחליף שלדה. עם זה לא הייתי משחק...
(ודרך אגב, אומרים "אופניים גדולים"... :) )
|